2005年12月3日 星期六

us@festival walk: spl


有d唔慣online寫日記添,不過...應該係方便過offline寫o既,至少何時何地只要有得online就寫到,唔使次次要係屋企先寫,好多即時感受都可以更快更真咁表達!!!!!

今日休息無跑步,仲偷埋懶無去番學,同我honey出去拍拖拖!!!我O地首先去o左食扒王之扒,之後就出去Festival Walk行o左陣街,到大約四點就去睇<<殺破狼>>!!!!

 

<<殺破狼>>係三級片o黎o架,本來我都無諗住睇,但因為我星期三o個堂個lecturer就係呢套戲o既監製,佢係上一堂送o左每人兩張free ticket俾我o地,所以我就同honey去睇喇!!!!套戲其實俾我想像中好睇,d打戲真係好精彩,不過就真係血煋o左少少!!其實套戲要講o既o野就係警察同黑社會其實都係人,都有正邪兩面,睇見d察人咁暴力都幾得人驚!!!!!!!!!!!!!!Anyway,既然我唔使錢有得睇,我覺得都值o既,哈哈!!!!另外,睇片頭trailer,我真係勁想睇<<無極>>呀,好想睇張柏芝點樣'傾城'發,'傾城'呢個名真係超正!!!!!


沒有留言:

張貼留言