2005年12月7日 星期三

今日陪媽媽去O左又一城行街街,此行目的主要都係睇O下有無靚靚頸巾買,但其實我始終都係想買一頂靚帽多D!!!

本來我O地係OPA睇中O左條二百蚊O既白色頸巾,都幾靚O既,但我覺得都係貴O左少少...所以我諗住再行O下先算!!!之後我O地去O左LOGON,入到去,我又忍唔住去睇我尋日睇中O個頂硬質地O既啡色帽,來來回回試O左成半個鐘都有喇,試到個頭髮都亂晒,結果我睇中三頂!!!!

第一頂最平,唔使二百蚊,但係係冷帽O黎O既,白色有D花花圖案,好有聖誕FEEL,但我媽話似玩具,靚就靚喇,但就唔多'襟'睇!!第二頂就係硬質地啡色帽,呢個個換幾斯文,而且係街都好少見呢種'硬'帽,比較特別,但就貴第一頂一百大元!!最後就係一頂黑色帽,呢頂比較平實大方,又'襟'睇,個款又幾斯文,價錢最貴,但亦係咁多頂之中最靚O既!!!

...結果...我掙扎O左一段時間,最終決定為O左心頭愛'豪'O左三百三十大元得到呢頂靚帽帽,好開心呀!!離開LOGON時我竟然撞到尋晚先同佢'反'完O既BESS,我忍唔住即刻戴頂帽俾佢睇,佢都話靚呢!!好彩我無買頸巾O者,唔係再買埋帽我實肉赤死!!!

我發覺我好似愛上O左帽帽,希望自己唔會瘋狂買太多帽啦!!!


沒有留言:

張貼留言