2005年12月23日 星期五

平安夜

今日朝早扮靚靚之後就同honey去o左大埔墟食和暢,佢o地個咸雞粥真係好好味呢!!之後我o地就去上深圳行街shopping喇!!!本來行街時我睇中o左對好靚o既boot,但個價錢竟然係3080,實在嚇死人呢!!!

另外我O地仲去o左書城,今次唔係去我Honey住下面o個間,而係真正出名o個個書城!呢個書城唔係我想像中咁大,不過d書都真係幾多,多到放得有d亂o既感覺!我去o左睇日文書,好開心買到本日漢漢日詞典,因為我上次買o個本d日文漢字全 部無讀音標示,跟本學唔到呢,今次呢本有埋日文漢字發音,好用好多,我有時間一定會慢慢學!!!除o左詞典,我仲發現有本'oshare 手繪日語流行館',入面有好多彩色手繪插畫,都幾靚,最特別係佢入面全部都係講一D潮流用品,好似化妝品呀,衫褲鞋襪飾品o既日本名,仲'quote'埋d日本潮流雜誌o既句子用法,勁'潮',第二時睇日本雜誌都得嘛,勁有用,我仲忍唔住買多本俾natalie添,因為我覺得佢實鍾意!!!

夜晚,我o地去o左食'中森名菜',我honey向我提o左好多次o架喇,話入面好靚...不過我卻無緣欣賞...因為我o地無book位,由於walk in要等好耐,所以我o地被安排坐走廊位呢!!我o地叫o左好多o野食,有三文魚生,花之戀同一個炸o左o既頪似花之戀o既o野,牛肉卷,海鮮脆麵,同埋海胆象拔蚌炒飯,不過個炒飯得勁少海胆同埋d象拔蚌全部都切粒,唔抵,但仲要係最貴添,下次一定唔叫!!!另外,我o地仲叫o左每人一杯o野飲,我o個杯叫'天蠍座',都幾好味,$15之嘛,好味!!!

食完'聖誕大餐'得,我o地就去o左買碟番去睇,本來一心諗住睇'無極',點知未有,所以最終睇o左'Big Fish',其實呢套戲上畫時已經听人話好睇,但我同honey最終都無睇,今晚睇都覺得係幾好睇呢!!!


沒有留言:

張貼留言