2007年1月3日 星期三

2006的我

過了二十多個新年都無習慣作每年回顧(唔怪得每年都無乜進步!!),睇見珍妮回顧佢豐盛o既一年,等我都學習回顧/反省一下過去一年,再以此定立下一年o既目標,希望明年能更進一步啦!!!

2006 feonko的十大事件:

1.完成了碩士課程

2.做了半年失業大軍,再加上忙於Final Project,經歷了情緒低落o既日子

3.正正式式投身社會,投入新工作

4.學習理財,建立了收入/支出表,管理自己

5.發了一場白日夢,感受過從熒幕看見自己的興奮和喜悅

6.經歷七年滋養,平淡感漸濃

7.第一次去Disneyland,過了一個難忘生日

8.第一次睇草蜢現場表演,傑仔唱失樂園後送上一吻那一幕至今難忘

9.第一次有好友公佈喜訊,興奮了好一陣子

10.第一次花錢美容,換來滑滑皮膚

 

...很少做回顧,發現原來要諗十件大事真的不易,諗唔出,咁咪即係我往年無乜建樹...噢...出年要加把勁先得喇!!


3 則留言:

  1. 你的回顧都很豐富呀﹗ 2007年繼續努力﹗會有2007目標list 嗎?

    回覆刪除
  2. um...目標暫時得三個,就係理財方面做得更好,搵多d儲多d,第二就係成功由contract轉做perm,第三就係去做Lasik!!!!

    我會努力o架喇,向目標進發!!!

    回覆刪除
  3. Good idea, 等我遲o的都回顧下先, 我會在 blog 中分享的. 做 Lasik 要小心啊, 我細妹係在視光中心打工的, 佢 & 佢同事都認為 Lasik 未算好成熟, 否則好多業內人士都做o左, 但係佢公司連老闆都唔做 Lasik (佢公司聘請的執業視光師, 係根據 Poly U 的定義當中, 最高資格o個種).

    回覆刪除