2007年1月21日 星期日

垃圾當寶??

一家四口出去沙田,食o左南山谷,個麵醬雞肉石頭鍋飯好正,yummy!!

之後去o左宜家傢俬買小盆栽,放係房令房間多點生氣!!好開心咁揀呀揀,最後揀o左盆"金邊富貴竹',夠晒好意頭呢!!

番到屋企特意執o野等盆富貴竹有位放,順便執o野d'垃圾'!!相中最下一排髮夾其實我唔會再戴,但又唔捨得掉,而家執靚靚當display...都幾靚呢!!!

整整齊齊,生生氣氣,唔知咁整齊o既書台可以keep到幾耐,哈哈!!

夜晚邊睇電視邊油指甲,顏色都幾誇,但都幾靚,哈哈!!!


5 則留言:

  1. 你棵富貴竹個花瓶好靚喎,係一套買的嗎?

    回覆刪除
  2. 係呀,都係o係ikea買o架,$39/個,個形狀幾特別,但得透明一種色咋!!!

    回覆刪除
  3. 南山谷好唔好食ga? 我都想去試下 你指甲d顏色唔錯 wor  :)

    回覆刪除
  4. 我記得我第一次食南山谷覺得麻麻,又貴又細碟!!但之後再食,佢有午餐,d石頭鍋飯同湯烏冬份量大番d,女仔食一定夠飽!!我同屋企人四個人食,叫o左三個餐+兩個小食已經夠飽呢!!!如果要我推介,我會推介石頭鍋飯,仲要勁加佢o個d韓國辣醬,好惹味o架!!!另外,個餐加$5飲品可以要米漿,都好好味o架!! 今日有同事話我指甲d色令人覺得好冷酷喎...哈...

    回覆刪除
  5. 食過尖沙咀的南山谷都ok呀! 藍色指甲油都幾誇喎~~~

    回覆刪除