2007年1月10日 星期三

Forever

請o左sick leave,睇o左醫生,再陪細佬妹同媽媽食個lunch,好好咁休息o左日,雖然自問唔算太病,但都仲係好支力咁呢!!!

原來今日Rain來香港喇,佢個髮型好cutie呢!!!

下午搵到草蜢首新歌Forever,好冧o既一首歌!!!

FOREVER 

曲:蔡一智    詞:林夕   
編/監:王雙駿 for double c music group.,

也許傻瓜  花瓣撒下  你總要嫁
forever………

我  如何得到這福氣
在沒感觸的世紀  我卻做到感動你
華麗地將你  抱起
活於一起  拿甚麼比  如風之谷裡飛

情人如期求變佳話  愛到深處負責吧
面對天命也不怕  病困也不怕
自會擔起一個家  如何才成全這佳話
在枕邊才互訴吧
如火年華  如水年華
到垂暮了同樣要永永遠遠地肉麻

你  為何偏心縱寵我
自問懂得不夠多  要建立個最溫暖的窩
是你給我更多
捱些苦楚  值得慶賀
熬成經典的情歌

要世界更美靠佳話  愛到深處負責吧
面對天命也不怕  病困也不怕
自會擔得起一家  你我靠那裡變佳話
在枕邊才互訴吧
如花年華  如草年華
就算垂暮了遲鈍了永永遠遠地肉麻
 
終此一生上山涉水也都永不心花
一起遍走天腳下  說夠了笑話
再和你說一點真話閒話好話傻話情話
至少  今生  會令你生氣別說話 
到老了亦能扶持大家

forever…………

 


6 則留言:

  1. 係呀,玩到病,好似d小朋友咁呢~

    多謝大家關心呢,你o地都要小心天氣涼,唔好凍親呀!!!!

    回覆刪除
  2. 我都會玩到病架, 試過有次去完macau玩,第2日發燒呀! 所以,許可的話,我會喺喪玩完後請多一天假抖下!

    回覆刪除
  3. forever 真係幾好聽架~~

    回覆刪除