2007年1月8日 星期一

散晒

兩天之旅完結後要番工,訓得六個鐘邊夠,所以今日勁勁勁支力,手軟腳軟,左肩仲有d痛,應該係尋日拎d o野太重所至...再加上食o左d熱氣o野,呢幾日又勁凍,所以喉嚨有少少痛同開始有幾聲咳,似乎作病喇!!!

嘩,癲完兩日成身散晒,不過都抵,因為我真係玩得好鬼開心!!


2 則留言:

  1. 好在我地上去的兩日都唔係太冷,不過我相信我地呢個bsc咁warm,應該唔怕嚴寒既天氣既!

    回覆刪除
  2. 星期日都凍呀,但可能我o地大白天行街,又迫又多人所以唔覺啦~!!但呢幾日咁早番工真係幾寒呢!!!

    大家都要小心身體,天氣轉好多人病呢!!!

    回覆刪除