2007年1月11日 星期四

비 is Coming!

等我開估啦,尋日提及過o既興奮事,就係...我今晚有得睇阿Rain個Concert呀!!!

其實我都係今朝先confirm真係有得去,但我已經做好準備,帶o左相機、望遠鏡同上年Rain Concert買o個支螢光棒,好誇張吧!!!!!臨放工,估唔到我竟然班多兩張飛,即時打俾Karen,佢知道有得去好開心呢!!!!

放工喇,Join埋Clok同佢d同事坐機鐵去亞洲博覽館,去到時間o岩o岩好入場!!!我同Clok o既座位大約係場中,係價值$780 o既位,比相像中睇得清楚,太好喇!!!!

開場,一向覺得睇演唱會要投入,要睇就要睇到最貴o既我當然唔會介意企足全場啦,由於前面d人企起身阻住我睇,所以我就算俾人話阻住後面睇我都有照企,唔理得咁多,哈!!!

Rain出場喇,全場Fans尖叫呢!!!!不過中段時由於我附近o既觀眾都唔太熱情所以我只有羡慕前排$980 o既熱烈氣氛!!!(其實都易理解,因為相信無多少人好似我咁識晒佢d歌...所以我勁期待草蜢演唱會,到時氣氛一定high爆!!)當然啦,비表演途中露出o既可愛表情(當然仲有佢副正到爆o既靚身材!)真係電死人,引到唔少人笑,我仲聽到身後有男仔忍唔住話佢個樣可愛得意添呢!!!!

今次演唱會我覺得個Rundown無上次安排得咁好,비講o野o既時間亦唔算多(應該係言語問題吧!),佢不斷叫Fans做'Babies'時我都覺得太骨痺,學CLok話齋有d頂唔順,哈哈!!!!今次d衫都OK,表演醉拳時著o個件衫好有中國feel,應該為配合番香港吧??其餘有幾首歌o既歌舞都好火辣,不乏同身材惹火o既舞蹈員身貼身演出,睇到我眼定定,哈哈!!!!!演唱會得兩個鐘,時間過得好快,臨完場前演唱《I'm Coming》時全場企晒起身,yeah,呢d就係我想要o既投入感喇!!!希望我呢d投入感無將CLok嚇壞,哈哈!!!!

完場,尖叫到聲都沙o既我即刻打俾Karen,Karen係電話同我猛講話好好睇,佢好開心呢,不斷多謝我班呢兩張飛俾佢,太好喇!!而我呢,當然要多謝CLok啦,真係好多謝你第一時間諗起我呢個Rain迷呀,等我今年可以見到佢,多謝呀!!


可愛死!!

我同Rain合照...哈...

我全場影得最靚無鬆郁矇o既兩張相:


Fans送俾Rain o既星海


全場企起身,好high呢!!

 

呢位Fans寫得好傳神呢,如果我係睇企位,我估我都會咁癲,哈哈!!!http://www.rainhk.com/bbs/viewthread.php?tid=78719&extra=page%3D1

===================================================

今日開了我第一個team meeting,foresee 到o黎緊半年我o既工作量會漸增,接觸o既o野亦會越多,覺得係好事之餘我又唔多想太忙,嘻,真係矛盾!!!


9 則留言:

  1. 好羨慕你地呢,我都feel到你應該開心到不得了...哈哈,呢個suprise應該係你07年第一個highlight呀!

    回覆刪除
  2. yup yup,07年回顧其中一項,哈哈!!

    今年睇得清楚過上年好多呢,會展個場好唔掂!!!!!隨o左見到Rain,今日仲坐埋機鐵,我都係第一次坐咋,又有得見識埋亞洲博覽館Arena個場幾大,好抵呢!!!!

    回覆刪除
  3. 完全感受到你的興奮呀﹗

    回覆刪除
  4. 咁你覺得喺呢度開演唱會又有咩好特別之處呢,好唔好得過紅館?

    回覆刪除
  5. 好似好正 wor! 亞洲博覽館似乎唔錯 wor!

    回覆刪除
  6. 其實睇電視d外國show,大多數場館都似係亞洲博覽館呢一類型o既場館,多數三面台,反而紅館呢一類開四面台o既,而且外國d concert多數設企位,等d觀眾都可以跳埋一份,氣氛熱鬧d!!!不過因為紅館位置方便,而且亦係香港容納得最多人o既場館之一,香港大多數大show都會係呢度舉行,對香港人來講可以話係'集體回憶',點都有感情少少,哈哈!!! 

    回覆刪除
  7. 我阿妹睇尾場$380,佢話樓下有好多吉位喎! 佢唔係rain fans,都覺得rain好吸引,佢仲見到黃宗澤、陳山蔥等人,我妹仲搵左黃宗澤合照,超靚仔喎!

    回覆刪除
  8. 嘩,佢走o左上前排呀?點會見到咁多明星o既???? 呵呵,Rain o既吸引力當然沒法檔啦,唔係d飛賣咁貴o既話一定會全場爆滿o架!!!

    回覆刪除
  9. 佢係入場之前見到gei...開心死佢

    回覆刪除