2007年1月23日 星期二

旅行

今晚同honey正考慮復活節假去唔去旅行好,上網睇o左少少資料,我從未試過自遊行,今次一定要試試,之但係我都有少少擔心自己應唔應付到...um...不過去唔去都未決定,等今個星期去旅行社拎d資料睇睇先算啦!!!


6 則留言:

  1. 自遊行都幾好架,不過就會辛苦一d,事先要plan得好,遇都乜問題都要自己解決,但就因為咁,至會咁深刻,享受來的! 打算去邊呀,睇下有冇資料俾到你?

    回覆刪除
  2. 我都知自遊行o既好,但係我對自己無信心呢,哈,搵多pair去可能好d都未定... 諗緊台灣呀,你自己去去過未?有無資料??你個東歐之旅(唔sure係咪東歐)幾時出發呀??

    回覆刪除
  3. 台灣我唔係自遊行,不過我d friend就有呢個經驗,可以請教一下既! 我個東歐之旅,都有d波折呀,英航罷工呀,可能會有影響,要等我媽今日開完茶會睇下有冇新消息! 我近日都留意緊d耐寒衣物,好貴呀,未出發先破產。

    回覆刪除
  4. 台灣應該好易玩啦~ 自由遊真係開心好多!

    回覆刪除
  5. 係呀,特別係我未試過自遊行,係時候學獨立喇!!

    回覆刪除
  6. 自遊行好好玩呢﹗我最鍾意,夠feel ma﹗ 睇下有無乜幫到你丫﹗

    回覆刪除