2007年1月20日 星期六

購物哲學

今日同honey出街...無錯,又shopping,自聖誕後購物欲絲毫無減...死火!!

首先出到旺角去o左食o野,本來想去朗豪坊食Mos Burger,但honey無乜興趣,而我尋日先食完Burger,所以最終係女人街側邊搵o左間舖頭仔食,間舖頭雖然細,但兩點幾三點都仲坐得滿人,而且d撈麵都幾好味,價錢又抵,老闆娘仲好有心咁問客人d o野食o岩唔o岩口味,唔錯,我同honey又發現一個食o野好去處喇!!

之後行潮流特區,買o左條裙,其實我唔係話特別鍾意條裙,只係佢o岩我要求咁解,傻o下傻o下咁就買o左,有少少後悔!!!之後行瓊華,竟然俾我見到條一樣款,但質地手工明顯俾我買o左o個條靚...價錢就貴$60...雖然我買平o左,但質料差d,而且明顯係抄款...究竟我應慶幸自己買平o左定後悔自己買o左件翻版呢??

買完自己o野陪honey行波鞋街,我honey睇中o左對水貨波鞋好耐,價錢都幾貴,不過睇o左咁耐都睇唔o岩其他,所以都決定會買,差在等唔等到農曆年大減價先買定今日買!!!諗o下諗o下行o左入一間鞋舖,嘩!!!點解對鞋賣得咁平?呢間舖賣呢對鞋比其他平$150,我同honey一方面勁驚喜,另一方面又膽心唔知對鞋係咪有乜唔妥先會賣咁平,於是再去其他舖頭格埋其他款o既鞋價,最終發現除呢對鞋外,其他鞋款價錢並無分別!!!最後我o地決定買o左對鞋,細心試鞋同檢查後都唔覺呢對鞋有乜唔妥,於是開開心心咁俾錢!!!...嘩,竟然仲有九折??實在太太太驚喜喇,結果我o地慳o左二百幾蚊就買到對心水鞋,下次行街買o野前都係行多幾間格價穩陣呢!!!


2 則留言:

  1. 真係有緣啦! 我都係朗豪坊食晏喎, 見到mos burger好多人排到, 不過就無興趣食啦!!  之後又係波鞋街撞到妳, 呵呵

    回覆刪除
  2. 係呀,真係'咁o岩o既!'囉!!!撞到你之後我同honey就買o左對波鞋喇!

    回覆刪除