2007年1月7日 星期日

大姐會反轉深圳(Day2)

無乜點訓過之下十點起身,大姐們係兩間房之間團團轉,特別係圍住Athena叫佢教點樣set頭,哈哈,原來秘訣係要'乾扭'呢,我覺得新紮法比平日Wild呢,正!!!

十一點依足行程離開酒店,打的食東北菜,不過間o野d食物唔夠熱,好快凍晒,無我上次食佢另一間咁好味,不過狂叫下每人都只係二十幾蚊,再加上個拔絲番薯好玩又好味,OK啦!!!

食完飯行去東門Shopping、吃街頭小食,大家都買到心愛o既DVD同小飾品,好似頸巾、耳環、指甲花飾貼紙、絲襪等,價錢比香港平少少啦,不過係兩蚊店度俾人找d假一蚊,似乎呢度兩蚊店係假,散假一蚊為實,真有少少激氣!!!

行完東門,大家拎住重重o既行裝坐地鐵番羅湖城整手甲,由於怕成日要補甲,所以只係三個人整水晶甲(比蒂個水晶甲超靚呢!!)其餘只係修甲同畫花,不過我個花太簡單,自己畫都畫到,唔抵!!

整完指甲臨走大家再買袋,四位大姐考慮買一個百幾二百蚊o既猄皮袋,而我呢,就用同樣時間考慮買一個廿蚊o既袋...結果我個袋得到o既評語好壞參半,阿媽仲話我點解唔一齊買埋個猄皮袋呢!!!

番到自己安樂窩好舒服,但d o野勁亂,點都要執番好先訓,打開袋,赫然發現一罐菠蘿啤(本來大家買o黎係酒店飲,但酒店無雪櫃所以無飲到!),我完全唔記得原來我拎走o左呢,就當係我係深圳買俾屋企人o既手信啦,哈哈!!


3 則留言:

  1. 飲左菠蘿啤未呀?好飲就話我知呀!

    回覆刪除
  2. 未飲呀,屋企仲未齊人食晚飯,所以未開呢!!!我細佬話7-11都有得賣o架,你都可以買o黎試,嘻!!!!

    回覆刪除
  3. 一罐夠分嗎? 一家人分啤同味,好難得呢

    回覆刪除