2007年1月31日 星期三

大懶蛇

今日依然唔太忙,好不容易先到六點幾,之後同同事一齊去中環蛇王芬食蛇!!!呢間蛇舖聽聞幾出名,地方細細人多多,好鬼迫呢!!!

我o地一行十四五人,由於地方細,我o地只可以拍埋一大一細台咁坐,坐得好唔自在,再睇餐牌,嘩,好貴,魚香茄子煲都要$70呢!!!其實呢間o野得幾味食送係有蛇,其餘都係普通小菜, 最後我o地叫o左蛇羮,炸蛇丸,蛇腩煲,臘味飯,魚雲煲等,不過每一碟都好細,食完大家都唔多夠飽,仲話要過杏花樓食糖水添!!

不過我就無去食糖水,因為之後我去o左搵我Honey,仲特登去屋企附近間蛇舖再食多碗蛇羮,比較之下,的確係中環o個間好味d o既,但價錢相差一倍呢!!再之後我o地再去食糖水(可想而知今晚真係幾唔飽),去o左彩虹食一個叫'糖癡豆' o既甜品,yummy!!


沒有留言:

張貼留言