2007年1月23日 星期二

唔去又去

今日好輕鬆,因為尋日清o左d o野,暫時未有新task,難得又可以上網睇o下新聞,好耐無試過呢!!!

朝早忽然收到email話我星期五Annual Dinner要做helper,噢,我明明話o左唔去喎,點解我會係個helper list出現??其實尋日同事派Annual Dinner抽獎券時我已經證清番我唔去,仲準備退票,而家仲要做埋helper??

了解完一輪後,原來問題出於兩星期前,我o係Annual Dinner報名表上填o左想去,張表交出去後去到負責同事,佢見我係contract staff,所以通知我無得去,如果想去就要做helper!!!...噢,既然我名不正言不順咁就算啦,所以最終我答覆番唔去,但唔知點解,竟然無人幫我update番報名表(當時報名表已交o左嘛,唔係我手我又點改呢?),就係咁,安排helper工作o既就當我會去,加o左我名上helper list...!!!

諗o左一輪,由於見到helper list有我相熟o既同事,而我本身都想見識見識(恕我失禮,我未去過任何Annual Dinner o架!),為免又勞師動眾退票同令helper team重新安排人手,所以而家決定星期五去喇!!!

而家心情忽然好興奮添,唔知使唔使著靚少少呢??聽日會有helper briefing,希望工作量唔heavy啦...仲有仲有,最最最希望我當日Lucky Draw有著落啦,哈哈!!!!


2 則留言:

  1. annual dinner係識人同中獎既好機會,要好好把握呀! 祝你好運!

    回覆刪除
  2. 對呢,只少都應該要認識o係另一層樓但同一個department o既人呢!!!!

    回覆刪除