2007年1月28日 星期日

Wii

今日上o左同事屋企玩Wii,個同事屋企有projector o架,對住成面牆咁大個screen打機,好鬼正!!!

一開始就玩Sports Game,有Boxing, Baseball同Tennis,同事們都話我好快上手,學o野快呢!!之後我o地又玩mini game練習點樣控制個手制,之後又四個人對打tennis,最後仲打Baseball,我打出好多個Home Run,結果7比0嬴o左,同事們都用奇異o既目光望我,因為我初玩就打o左咁多個全壘打,絕對唔係撞彩...哈哈,似乎我好有天份呢!!!

嘻嘻哈哈咁連續打o左四個鐘先走,結果番到屋企隻右手舉唔起咁滯,成晚雙手支力到郁唔到咁呢!!玩完一次Wii,好玩就好玩,不過的確幾擔心會拉傷手,因為個手制太輕,但你玩時就當自己真打,所以好易用力過渡,所以勸各位玩之前真係要好似做運動咁熱身,唔係就好易傷到自己!!!


6 則留言:

  1. 我都覺得wii好好玩呀﹗boxing個個都真係幾好笑﹗

    回覆刪除
  2. 不過玩完後我今日隻手超支力呢,就連頸都有d扯住,真係好似做完劇烈運動咁,今日推門都無力,夜晚沖涼仲差d除唔到衫呢!!haha...

    回覆刪除
  3. 我都想試下玩呢...

    回覆刪除
  4. 妳平時少做運動吧!! 我都好想買部玩啊!!

    回覆刪除
  5. 係呀,好耐無做運動喇,所以特別支力呢!!!! 快過年喇,買番部過年同d親友玩都真係幾熱鬧o架!!!!

    回覆刪除
  6. 其實買番部都幾好,可以一大班人一齊玩ma!

    回覆刪除