2007年1月19日 星期五

漢堡包

今日lunch同事帶我去食西餐,係澳洲食品,唉,一睇格局都知今餐又唔方平...!!!我叫o左個Burger餐,話出名喎,個餐有餐湯,麵包,Burger同薯條,d薯條都幾脆口,好味過麥記,但個Burger就好唔掂,雖然好大個,個舊肉好'鞋',又少汁,所以好乾,每吞一啖都覺得好辛苦,麥記個Double Cheese Burger正好多...用麥記四倍價錢去食今個lunch,我真係覺得好唔抵,有時真被迫食貴o野真係幾無奈...

無驚無險又到五點,忽然老細急call話五點半要開個'short meeting',噢...心知不妙...結果差唔多七點先收到工,嘩,我番工半年,第一次因工事留到七點呢!!!!

今晚約o左honey,好開心...不過我今日著太多衫,結果太熱,仲出晒汗...哈...


沒有留言:

張貼留言