2007年2月2日 星期五

距離

人與人之間總會保持一段距離,呢種現象應該同人有自我保護意式,再加上對陌生人o既不安有關(我記得以前讀Psycho好似有講過...),但今日竟然係我身上連續發生兩次違反呢個現象o既事...

第一次令我好驚,對方係印巴人士,我右邊肩頭仲被碰了一下...好可怕,幸好巴士剛駛到,我唯有待下一班才上車...!!!第二次發生係火車,放工時間人迫人很正常,而我亦慣常企係車門邊的玻璃位,當車門都迫滿人時,好多時迫係我前面o既人都會面向車門,但今日竟然有人面向住我,可知道有幾近(對方應無任何企圖)...到車箱少o左人都仲唔企開,都唔明點解會有d咁o既人...


3 則留言:

  1. 每個人都有一個comfort zone, 當同人越來越熟, 距離便越近。好似普通交談的朋友距離約 1 米。

    回覆刪除
  2. 你係邊睇番o黎???係咪以前d psycho講? social psy?? 咁若果我發現我同人傾計距離少過1米,咁咪即係對方係好朋友而唔係普通朋友囉??

    回覆刪除
  3. 我好似係張瑪莉教禮儀的書睇到的。佢叫人唔好同唔熟的人痴咁耐..hahah

    回覆刪除