2007年2月27日 星期二

面聖又延期了!!

今日著formal預備今晚面聖,點知又延期到下星期五...計我話,最好就無限期延遲啦,哈哈...

=================================================

夜晚Honey個電腦唔知做乜,skype又上唔到,咪又用唔到,仲要電話都無電,搞到傾唔到計,唔制呀!!!


星期日影o既相呀,Sweetie親我呢!


6 則留言:

  1. 係呀,真係好可愛,佢叫Sweetie,13個月呢!!我一向都怕同動物太親近,但佢實在太可愛喇,所以我都夠膽同佢玩呢!!!

    回覆刪除
  2. why can't i see the photos?

    回覆刪除
  3. 無理由o架,一係你試o下去我個blog相簿睇睇!!

    回覆刪除