2007年2月8日 星期四

又有得打羽毛波喇!

停止o左兩個月,今日又再可以打羽毛球喇!!!!雖然無打一段時間,但我都仲打得唔錯,嘻!!!

聽日成team人要去中環'面聖'呀,仲要著Formal添,好緊張呀,我一定係最唔識應對o個個喇,點算...祝我好運啦...


1 則留言:

  1. 星期六我都跟同事去打 badminton, 幾好玩, 好多年冇玩過了, 之後我o地就去了 APM 食 lunch, 見到胡杏兒在某餐龐內, 佢幾靚女, 之後又見到 Twins! BTW, 我加o左兩張 annual dinner o既照片, 你可以去睇睇: Annual Dinner 2007

    回覆刪除