2007年2月11日 星期日

籃球女將

今日約o左同事們打波,老實講,我期待o左今日成個星期喇,因為我自中四後已經無再打過籃球,都唔知今日打番仲得唔得!!!

我大約九點九出到九龍塘,先去足球場,同事們自八點半已經開始踼波,我到o左後就轉戰籃球場!!!由於我身為女仔人家肯去打波,所以佢o地都'以為'我好勁,問我係咪校隊,更有同事踼完波原先要走,但都特登去籃球場望望我'乜料',哈哈!!!

鬥波喇,我猜到隊實力勁d o既,半場四打四!!由於得我一個女仔,所以我每次拎住波佢o地都唔敢埋我身,俾晒位我起手射,不過其間有個阿叔同我o地一齊打,由於佢唔係同事,所以對我好唔客氣,有時嚇到我要蹲下雙手抱頭保護自己呢!!!

成場波我射入好多球,同事們都'嘩嘩聲',或者佢o地估唔到我女仔竟然用單手射波,仲要力水唔細...(佢o地唔知我中學時可是兩屆推鉛球亞軍,手臂老鼠仔唔細o架!)!除叫我'女中雄傑'外,仲叫我唔好'讓'佢o地,好搞笑!!!不過成場最開心就係我guard到幾個ball,其中有幾次走位仲被人讚走得靚,yeah!!!

而我自己都覺得今日狀態唔錯,多年來都唔算退步太多,打多幾次應該可以回復狀態,真有少少'寶刀未老'o既feel...忽然好懷念中四同好友Percy每周六/日兩家人係街鬥波o既日子呢!!

打完波十一點半,之後坐車番屋企同屋企人食lunch,下午係屋企大掃除,而家屋企好乾淨,今日認真充實...不過聽日我應該會支力到唔郁得喇,哈!!!


7 則留言:

  1. Nice too meet u"

    回覆刪除
  2. too XXXX        to

    回覆刪除
  3. 好充實呢! 果然係運動健將!!

    回覆刪除
  4. 我尋晚就玩wii的bowling,好懷念以前碌ling的時光。我同阿妹仲教我媽碌,佢都碌得幾好,佢叫我地帶佢去真場玩,佢好大力,應該會勁過我地! 所以,今日隻手好酸呀! 咁你呢?

    回覆刪除
  5. 我今日都周身痛呀,頸啦,手啦,小腿...不過痛得幾平均(應該係好事,證明全身都有郁!),唔似上次玩完Wii咁集中晒o係隻手度劇痛!!!

    回覆刪除
  6. 我到今日都仲痛...隻手、條腰!

    回覆刪除