2007年2月24日 星期六

拜年

今日去o左honey屋企拜年,同往年節目差唔多,時間都算過得快,嘻!!


4 則留言:

  1. 其實.....我都係最怕去男友屋企拜年的, 雖然我上過去好多次, 但是往往拜年的時候就好似唔知講咩好咁, 而且每年都一定要去.....所以我都好希望時間可以過得快d架, 嘻嘻!!

    回覆刪除
  2. 嘻,簡單一句日記就俾你睇穿添!!!...不過今年我送份禮佢好似幾滿意咁,都算鬆口氣!!!! 好耐無見你留言喇,新年快樂呀,豬年行大運!!!

    回覆刪除
  3. 今年去左旅行, 我返來之前就叫bf約佢屋企人落機當日食晚飯, 返到屋企拿拿林沖涼就去喇! 只係帶左一盒旅行買的餅就算了(好在佢屋企都唔care呢d)。飯後, 我地竟然一齊睇我去東歐d相, 然後又睇佢地早年去東歐時既相, 睇左成個鐘, 其實我已經好累架喇, 大家興致勃勃, 算啦...最開心當然係豆到大利是啦!

    回覆刪除
  4. 嘩,落機後即去又真係幾支力呀,不過又真係唔去唔得,哈哈!!!不過過年都係最緊要大家高高興興呢!!!

    回覆刪除