2007年2月25日 星期日

今日年初八,約o左同事打籃球,不過今次得好少人,計埋我都係五個人,人丁單簿,不過慢慢鬥o下波射o下波,唔太激烈都幾舒服,而且天氣仲由落雨變出猛太陽,俾太陽曬o下人都精神d健康d!!!

打完波十一點幾,由於要等其他同事係又一城等位飲茶,所以朝早有去做運動o既就先上一名公司前高層(剛離職!!)屋企拜年!!!!!呢位高層住o係九龍塘畢架山,豪宅即係豪宅,,歐陸式裝修、水晶燈、高級音響、世界各地旅行買回來o既擺設(e.g. 南非駝鳥蛋)、四房(可能仲有工人房,不過我無行入廚房參觀!)兩廳同露台(種滿好多大牡丹)、落地玻璃(可望到維港煙花!!),氣派認真不凡呢!!!(P.S. 今次係我第二次去豪宅,記得上次係去完新疆後去o左其中一個團友位於寶馬山o既屋企睇相,上次o個度夜景超靚,但裝修無咁'豪宅'!)

除o左屋主一家四口外,去拜年的分別係我、我老細、老細老婆(身懷八個月BB女!)同朋友,以及另一位同事(身懷八個月孖仔!)及佢老公,參觀完豪宅後,男o既一堆女o既一堆咁傾計...我呢個年齡組別o既得我一人,唯有自已搵節目,簡中就同六年級o既屋主大仔玩迷你搖控直升機,簡中又同屋主養o既可愛狗狗玩,不過最後都係埋了女人堆聽幸福準媽媽及媽媽(豪宅女主人)的生仔經...雖然我明顯地撘唔上咀,但聽住佢o地講照4D相(可以睇到BB樣!)、BB郁動令個肚變型(孖仔媽媽話佢個肚試過由圓變方,起角位置應該係BB手手腳腳,哈哈!)、買BB用品、坐月、孕婦奶粉、餵人奶、收奶、前二後八及BB出世後朝早俾奶奶湊 o既安排等等,又幾有趣,感覺到準媽媽們o既幸福!!!!

終於去飲茶喇,成圍十四人,由於太迫,所以先到o既同事留了個'正'位俾我,就係坐係兩位成座山咁又高又大(肚腩!)o既男同事中間,因為佢話得我先'攝'到入去...成餐飯都好有'壓迫感'呢!!!!哈...

==========================================

番到屋企三點半,之後'迫'honey陪我去拎相,其間見到有個兩歲BB扭計,喊住要雙手拎滿o野o既媽媽抱,媽媽於是蹲下半溫柔咁話'想點呀,媽媽無手呀!',我仲估個BB會死扭咁狂喊啦(而家個個細路都超野蠻,好恐怖!),點知個BB仔竟然雙手抱住媽媽個頭咀對咀咁鍚媽咪,仲要鍚o左兩次,看在我呢個途人眼裡都覺得好冧,跟何況係媽咪,不過個媽媽真係無手,所以都係企番起身,當時我已經行遠,只聽到個BB又喊了聲...估唔到人仔細細咁有計仔,識用軟攻攻陷媽媽個心,唔係一味野蠻無理,俾我係媽媽都一定心都溶呢!!!!


4 則留言:

  1. 新年快樂,我都鐘意打籃球嫁!

    回覆刪除
  2. 恭喜發財呀!!! 咁你而家仲多唔多打呀???出o黎做o野真係好少做運動呢!

    回覆刪除
  3. BB郁動令個肚變型 - so special le! "就係坐係兩位成座山咁又高又大(肚腩!)o既男同事中間" - makes me laugh! dunno why i can't type Chinese in ur blog le...

    回覆刪除
  4. 係呀,之前只知BB會踼媽媽,都唔知原來係肚外都可以'睇'到BB!!!

    回覆刪除