2007年2月21日 星期三

開工大吉

今日開工,特登著紅色衫旺一旺!!!由於尋日放o左假,聽聞留下d人尋日上o黎拜年呀,所以我miss o左樓下好多利是呢...唔制呀!!

...放假前交低的工作,有排做...慘!!!


4 則留言:

  1. 公司有冇開工利是 ah?

    回覆刪除
  2. 有呀,總共四封開工利是呀...嗚...不過我total豆得十封(計埋開工利是!)利是咋...好少呀...聽聞樓下有成十封o架,但我miss o左...嗚...

    回覆刪除
  3. 我都有幾多利是~~~~~~~

    回覆刪除
  4. 嗚...好傷心呀,今日同同事食飯,同事先形容緊星期四有幾熱鬧,又舞師,大老闆又係中環過o左o黎灣仔親自派開工利是(聽聞以前都唔會親自派!),仲臨時食埋開年飯(唉,大老闆呢d貴人鍾意即興...如果我事先知係初四食開年飯,我一定唔會請假囉!!!),成四圍o架,同事話係d同事圍住人派...我至少錯過廿封...聽完我只好心入面不斷咁'唔制'呢... 好傷心呀...

    回覆刪除