2007年2月20日 星期二

按摩

尋日同honey北上,先去大埔墟搵食,但好多舖都無開,最後係新街巿食車仔麵,點知舖頭旺到乜都賣晒,食唔到炸兩,差d連粥同腸粉都無得食呢!!!

上到羅湖,先去按摩,因為有coupon,所以既做足底又做中式按摩,仲食埋dinner添,估唔到味道都唔錯,,之後honey仲教我桌球,不過我學o左一陣咋,其實仲想打埋乒乓波,但有對父子打緊,結果無打到!!!最後埋單,但由於honey俾o左太多貼士,所以coupon只夠俾貼示咋,賣單比預算貴了少少,但我o地竟然留o左超過五個鐘,都抵o既!!honey都話簡中去o下都唔錯呢!!!

夜晚本來諗住買林海峰個talk show 睇,點知仲未有...最衰仲要夜晚上唔到網,不過好彩honey帶o左d台灣資料o黎睇,所以時間都好易過!!!

==============================================

今日下午番到屋企,嗚...諗起五日假期快結束喇,聽日就要開工大吉,希望放假前充滿未知之數o既工作可以輕輕鬆鬆咁完成啦!!!

==============================================

今日原來係特別日子,忽然諗起明年一定要慶祝八年八個月八日,點知honey提醒,原來我o地剛錯過了七年七月七日...噢...睇番日記,原來當日我o地無見面,我去o左玩Wii,之前一日就一齊去睇中文金曲,唔知當晚我o地有無過埋十二點先番屋企呢...


沒有留言:

張貼留言