2007年2月7日 星期三

喜愛feonko's blog的人同時都愛看...

Yahoo Blog靜俏俏地update o左...忽然發現blog底多了一欄'喜愛feonko's blog的人同時都愛看'!!!!呢個idea就好似而家好多online media store咁,你揀o左首歌/影片,佢會推介埋相類似o既歌/片,等你多個選擇又可以promote埋其他歌/片!!!

 

以下就係睇我個blog o既人同時會睇o既blog:






 

...八八卦卦走去我訂閱o既blog度睇人o地個list,點知個個都係以上四篇blog!!!咁樣,係咪代表睇我blog o既同時都會睇我訂閱o既blog,定係以上四個blog實在太多人睇,差唔多每個yahoo blogger都會睇...所以人人都係以上四個blog list...如果係後者,咁呢欄新o野咪無意思囉...????

 

===============================================

 

夜晚打爛o左一支我幾鍾意o既指甲油,係支銀色閃粉,而且都幾大支,所以整到成地成手都係閃粉,都唔知點先可以抹乾淨個地板...過兩日大掃除要諗諗辨法先得...

4 則留言:

  1. 哈哈, 我就冇睇以上的...因為我只看我朋友的blog, 已經夠忙喇!

    回覆刪除
  2. JacMila我有訂閱開,其餘我自己都無睇呢!!!! 我開頭仲以為因為我個名叫feon,所以睇fiona o既人有機會會睇埋我添,但原來只係太多人都睇以上o既blog,所以我個list就係呢幾個!!!

    回覆刪除
  3. 我個個唔係架....係同時都愛看 草蜢三子既BLOG同BMA既BLOG架!

    回覆刪除
  4. 死啦, 睇完你呢篇blog都唔係太明個新function係點tim! >.<

    回覆刪除