2007年2月16日 星期五

好忙呢!!!

噢,雖然聽日開始我可以連放五日假,但我竟然一d holiday mood都無!!!Office已經開始有人放假,所以比較靜,lunch出o左去食粥...點解食粥我都可以食到每人$57...!!!食完o野把握時間去SOGO辦年貨,買o左盒幾得體o既,多得媽媽級同事幫手咋,終於唔使煩,而且得體之餘又乎合budget,希望收o既都滿意啦!!!

下午三點幾四點,忽然又有另一個task要我做,仲要下星期五deadline...最重要係我要等另一個同事做好我先可以做,充滿未知之數,噢賣葛!!無可奈何下唯有帶埋d file番屋企研究啦,嗚...

放假都要帶住呢個'忙錄'o既感覺,真係慘呢!!!

===================================================

夜晚番到屋企赫見一家五口齊晒人食飯,尋晚我媽仲話得番三個,所以叫o左我爸買乳鴿咕嚕肉加食送,呢餐一家五口團年飯(聽日同親友團年!)認真豐足呢!!!


4 則留言:

  1.  Happy New Year !!!   新年快樂!!! 

    回覆刪除
  2. yeah,豬年快樂!!!

    回覆刪除
  3. 自己請初四咋~ 其實都想請晒,但想番公司豆利是嘛!

    回覆刪除