2007年2月8日 星期四

鬆一口氣!!!

o岩o岩得知今晚'面聖'活動改o左去28/2,成team人都好似鬆o左口氣咁...不過,我寧願早d見,唔使心掛掛咁耐嘛,話晒今朝都叫緊張過(今朝明顯feel到成team人都好depressed...哈!!),到時28/2又緊張多次,好唔抵!!!!!


5 則留言:

  1. 寫得不錯,繼續努力.有空也來我的Blog參觀!

    回覆刪除
  2. 我地team今日都有"面聖".......聖上仲要我地逐一發表對公司既不滿...勁冇聊....我返左幾日工...冇咩好講.....哈哈哈....祝妳面聖好運

    回覆刪除
  3. to 沉睡森林: 多謝到訪呀!! to 凍奶茶: 我要'面'o個位'聖人'聽聞幾惡同嚴肅o既(高層免不了係咁o卦...),所以都幾驚呢!!

    回覆刪除
  4. e? 轉左background 同埋顏色 ah  :) 好靚ah

    回覆刪除
  5. 係呀,張background相我好鍾意呀,d光好似滿天星咁呢!!!!而揀粉紅色係因為我一向覺得粉紅襯黑或灰都好靚,而且快到情人節喇,應o下節!!!

    回覆刪除