2007年2月4日 星期日

其實我都幾鍾意發一d不切實際o既夢...一發就不可收拾,越發越想沉醉係夢幻中,唔想番回現實...

今朝忽然又好唔想番工(Monday Syndrome),聽日六合彩中o左就好,不禁幻想中o左就可以唔使做,又或者同老細request做一世developer,咁就無pressure又有工作,唔使攸手好閒無建樹...

今日係office無乜o野做,夢唯有不斷咁發...好辛苦呢!!

=================================================

今日我仲好掛住前晚個show...掛到不得了...點算好...草蜢葯d葯力好勁,食o左廿年,中毒太深...!!!我有幸睇o左尾場,原來草蜢三子個靚股只在第三場先有得睇,當時睇到全場嘩聲四起呢!!

另外,演唱會超時要罰超過六萬,都怪個show實在太正,搞到我o地唔捨得走呢!!不過相信草蜢見反映咁熱烈,罰款都抵啦!

草蜢尾場個唱送靚股

許志安疑遭蔡一傑性騷擾

=================================================

夜晚同壽星女Rebec通電話祝佢生日快樂,順便傾o下佢睇邊場演唱會,Rebec,三年後草蜢再開concert我o地可以再一齊去,哈哈!!!


5 則留言:

  1. 今晚開六合彩咯~

    回覆刪除
  2. yup yup,頭獎一注中派6千萬,學同事話齋,聽日唔番工即係我中o左...哈...你買o左未??

    回覆刪除
  3. 咁忍得o既? 咁你祝福我啦!!!

    回覆刪除
  4. 噢,發完夢,聽日照舊六點八個字起床...

    回覆刪除