2007年3月1日 星期四

恭喜恭喜

恭喜發財呀,今日係十三,估唔到仲有利是收!!!!

今晚約o左舊同事食飯,其中舊同事剛新婚(好事成雙?),第一年派利是,個利是封仲有coupon,都幾得意呢!!!今晚去食新加坡餐廳,不過d西冷扒都幾'鞋',麻麻o地!!!

由於剛過新年,所以話題當然係分享舊公司某同事d怪異派利是行為啦,估唔到真係有人會將人分等級,利是分為10,20,50同100呢!!!另外仲談及我前阿姐,聽聞佢自上年換了男友、在公司失寵後就成個人'謝'了,無我以前認識時咁有衝勁...話時話,我離職後只同佢食過一次飯,都有差唔多一年無聯絡喇,係咪好衰呢!?


3 則留言:

  1. 按錯掣 -_- 係ga~ 我地公司d人派利是都會分等級的

    回覆刪除
  2. to 綿羊仔: 咁你有無收過,好彩我仲未收過呢種利是,如果得10蚊我怕我會唔開心,哈哈!!! Bingo,無錯呢,明顯地你都收過啦!!!

    回覆刪除