2007年3月20日 星期二

不想見的

將呢篇blog set做只限朋友o既私人網誌後終於可以暢所欲言喇!!!yeah!!!!

我之前寫 "見唔到想見的,今日卻見到不想見的東西呢!!!!Not feeling comfortable again..." 其實係因為今日我又見到我之前寫過o個個令我好唔舒服o既人(詳情可參考: http://hk.myblog.yahoo.com/feon_ko/article?mid=1361)!!!

呢個由consultant公司叫o黎o既人今日又上o黎我office做o野,當我發現佢o係度o既時候大約十一點,我當然扮見唔到啦,點知俾佢大大聲叫住"Feon, 好耐無見喇!", "哦~?係呀!",我心諗"我同你唔係好熟咋喎!"!!!

Lunch o既時候仲離譜!!!!因為我帶飯,office得番好少人,佢又走埋o黎講o野,又問我拎contact又套我有無男朋友...手提我當然唔俾啦,咁咪話一係MSN囉,本來我想寫個假o既俾佢,但佢之前又提過佢星期五會再上我office,咁我費事佢到時問我,唯有俾o左真o既email佢...

到下午,偏偏今日坐我對面位男同事無番,我個area變o左得番我一個,於是呢個人又成日借d易行埋o黎喇,連放工都特登走埋o黎同我say bye...

夜晚番到屋企開MSN已經見到呢個人add我,我當然第一時間block佢啦,點知第二朝我番工仲收到佢send email添,我照舊ignore...但真係好騷擾呀,真係怕佢會由我email address搵到我個blog添呀,好恐怖好無安全感呢!!!!所以我而家唯有set 呢篇blog做私人啦!!!

唉...認真救命,我想講我連佢個名叫乜我都唔記得呀,我已經答佢o野答得好簡短,盡量冷淡,但呢個人面皮真係成尺厚囉...呢d人真係好乞人憎!!!!!!

聽日坐我對面位男同事會o係度,希望佢唔好再咁'猖狂'啦!!!!!!!


1 則留言: