2007年3月26日 星期一

OT

其實都算幸運,番工八個月以來今日第一次為公事OT,不過最慘係我OT只係要等等等,等其他人做好我先可以繼續呢...結果都唔算太夜,不過就破o左我係呢間公司o既記錄,番到屋企9點啦!!!!

==========================================

其實尋晚發o左個怪夢,夢見我honey因公司太多o野做,叫我先出發,佢之後會趕o黎,結果我真係飛o左,仲要好唔好意思咁問Pat Pat同Agnes (真實中佢o地其實唔識o架,但唔知點解係夢入面會一齊!)介唔介意我join 佢o地一齊自遊行先!!!o係夢入面落雨呀,同我尋日上天文台查o既一樣(嗚...好慘呀,去旅行落雨呀!!),之後番o左一間同我屋企一模一樣o既hotel,上網同honey聯絡,honey話佢實在太多o野做,唔陪我旅行喎...好唔開心呀...

...又會發個咁o既夢o既~...


3 則留言:

  1. 哈哈, 真係患左出發前憂慮症!

    回覆刪除
  2. yup yup, 好搞笑呢!!!可能因為相隔成三年先去旅行o卦,而且仲要係第一次自遊行,特別緊張!!!!

    回覆刪除
  3. 影多d靚相, 同盡情食多d好野 (唔洗怕肥, 返來先算啦)!

    回覆刪除