2007年3月21日 星期三

失眠

今朝訓到三點幾自己醒o左,之後訓唔著呀,個腦係咁諗o野,轉轉轉咁,直到大約五點幾先訓得番,但眨o下眼就六點半起身番工...好慘呀...

話時話,呢個幾兩個星期寫program寫到天昏地暗,雙眼長時間無離開過個MON,搞到又乾又支力,最怕係會加深近視...要記住間中望o下遠d先得!!!

忽然間覺得yahoo blog個朋友bloglist幾好用,因為我呢幾日覺得係呢度寫o野太公開好似有d唔安全,但我又唔想寫完就咁set做'私人網誌'當做私人記錄,話晒我寫blog都係想抒發自己感受俾人聽嘛,特別係一d氣憤事,要鬧人o既話都係靜靜雞俾幾個信得過o既friend睇點都俾公開安全d,費事俾d仇人煩人無謂人知啦,嘻!!!!!


4 則留言:

  1. add o左喇,我有篇文用o左私人(限朋友),你睇唔睇到??

    回覆刪除
  2. 冇show邊篇係friends only架, 所以我都唔知你用左啦...哈哈

    回覆刪除
  3. 新功能的確好用.........

    回覆刪除