2007年3月24日 星期六

食!

今日同屋企人入o左馬鞍山飲茶,因為我爸話佢放lunch成日去食,質素幾好,不過我o地就覺得d點心普通,科學園間喜慶好味d!!!!

下午係屋企再plan過d行程,邊聽歌邊等honey電話,因為佢今日要番工,等呀等,等到差唔多八點呀,我仲要唔知點解肚脹脹咁無謂口,真有d唔想出去!!!!我o地去o左交旅行尾數後一齊去食印尼o野,呢間o野我聽同事話幾好味,不過原本係CWB間分店執o左,今日我o地叫o左印尼炒飯,咖喱雞,同印尼煎鬆餅,d味道真係唔錯o架,最鍾意佢辣得o黎o岩o岩好,價錢都唔算貴,最衰我無乜謂口,唔係可以食多d!!!(不過快去旅行,想影相靚d就真係唔可以食太多,因為旅行期間一定會食到肥,真唔想d相張張都肥腫難分呢!!)


1 則留言:

  1. 我都係去喜慶飲茶, 不過就係元朗分店, 但最近收了分大中小點下午價後, 貴了一點喇! 係喎, 你地幾時出發呀?!

    回覆刪除