2007年3月9日 星期五

Magical Birthday

今日難得悠閒,朝早靜靜咁做o左d公司o野,之後再煲Prison Break Season 1,感覺好自在舒服!!!

下午五點出去太子同Cindy,Athena行街,Athena今日好靚呀,除o左同我一樣擁有灰色眼睛外,仲植o左眼睫毛,又長又彎,好靚呢!!!

今日一行十人(主角Athena & Karen,Bess,Cindy,Clok,Emily,Rebec,我,Jenny & '神秘猛男'雞泡)book o左一間樓上Cafe開生日會,Athena'話事'下,我o地叫o左個有'開心大拼盤'o既十人餐,食o野前仲一齊玩'午夜Juno',好似住完hall後都未玩過咁呢!!!

食完飯傾計,大家原來都有新動向,Karen轉公司、Cindy將會辭職專心學業、Jenny減肥成功(五月要以最佳狀態去台灣影相!)同番新工、Emily將會完成兩年Training'畢業'成為Solicitor...嘩,好消息一籮籮,真係高興!!!其間我o地本來要向Clok迫攻,點知Athena唔搞亂檔,搞到最終問唔到Clok近況...哈哈...Clok甩難呢!!!之後Cindy用Notebook share佢過年去東歐d相俾我o地睇,除o左靚景外,仲見到佢係布拉格寄俾大家o既明信片呢!!!

傾o下傾o下,忽然生日歌響起,Cafe老闆捧住生日蛋榚出o黎,Happy Birthday to Athena & Karen呀,Karen份生日禮物係件好靚o既民族衫,Athena就係PB手鏈,另外仲有層層疊大相Poster,大家吱吱喳喳指住呢張o個張'騎尼'相大笑,回味無窮呢!!!

正當大家都諗住走之際,雞泡送上魔術表演(哈哈,絕非Athena同Bess先前口中o既'神秘猛男表演'...),睇到我o地八個女仔(除Jenny外)眼碌碌同猛問'點解o既?'!!!雞泡o既表演實在太精彩喇,大家都睇得好開心呢!!!!


你睇大家睇魔術時個'驚喜'樣,好搞笑呢!!!

期待下次百萬行&去Cindy家玩Wii o既活動!!!(Bess,下次到你帶你個'神秘猛男'出席大姐會活動喇!!!)


5 則留言:

  1. 第二張相大家的反應都好好呢!

    回覆刪除
  2. 係呀,我都覺張相好能捕捉到我o地'驚喜'那一刻呢!!!!! 雖然只係簡單一副啤牌,但有好多變化o架,真係好犀利呢!!!!

    回覆刪除
  3. 係我影嫁, 哈哈﹗

    回覆刪除
  4. hehe,張相真係好有動感!!!!不過講真,我o地無係hall住後少影o左d'騎尼'相,好多都係正經大合照,層層疊大相內好多令人回味o既好笑相都係舊相呀,你呢張已經係近期佳作了!!!!!哈哈!!!!!!

    回覆刪除
  5. 期待我的層層疊大相!!!

    回覆刪除