2007年3月5日 星期一

一齊番工

Honey上星期五同呢幾日都可以同我一齊番工,其實間中自己一個番工都會羡慕有d情侶可以一齊番工,所以呢幾日可以同honey一齊坐火車我真係好開心呢!!

============================================

今日係公司print了一d關於台灣o既資料,其中有個地方我好想去,所以我特別有心機plan o個度o既行程!!!

============================================

一跌一驚心...


2 則留言:

  1. 哦! 原來去台灣! 咁係咪好羨慕我呢?

    回覆刪除
  2. 當然羡慕啦,又去過歐洲又去過澳洲,東北三省又去過,全部都係d好有特色o既地方呀,我去過而又有點特色o既只有新疆咋!!

    回覆刪除