2007年3月4日 星期日

Plan Ahead

尋日lunch得我陪媽媽食飯,好似好耐無試過兩個人手牚台腳同shopping喇,好開心呢!!!下午用o左大半時間backup d相,特別集中處理四年多前去新疆d相,印像中新疆其實都幾美麗o架,真係好掛住當地青綠o既大草源,鮮甜多水o既哈密瓜同西瓜,淡淡o既鮮羊奶同唔'蘇'o既烤全羊...好慶幸自己可以去過呢個地方,可惜honey當時無同我去呢!!!

=========================================

今朝又同同事鬥波,今日仲少人過上次,二打二,不過正因為少人,所以我要又跑又跳,好快出晒汗,面都紅晒,呢d先係真正運動嘛,好鍾意呢個感覺!!!!

打完波番到屋企先十一點半,同o左屋企人去川滬食飯!!下午再約o左honey一齊plan行程,不過我o地掛住食o野,傾極都係第一日行程...我o地要加油先得!!!


1 則留言: