2007年3月30日 星期五

整裝待發

今日開始放大假,yeah!!本來Lunch諗住同媽媽食,點知佢原來唔得閒,好彩我細佬見我放假都無人陪食飯咁可憐,最終都陪我去食粉麵,仲一齊拮XO醬燒賣,yummy!!!

之後自己去襟錢交費行街買早餐,難得一個人呢,都幾寫意o既!!!下午番到屋企專心執行李,左配右配,本來為襯衫想來回都著boot另外帶對波鞋,但後尾都係唔想阻住行李d位,終於俾我諗到點配撘可以又輕便又著到自己想著o既靚衫,至於褸,我都係無大,只帶了件厚少少o既jacket,希望頂到最尾一日o既賽冷天氣啦!!!

夜晚一次過睇埋Prison Break Season 1結局o個幾集,可以開始睇Season 2喇,yeah!!

 

明天出發喇,要好好訓番覺先!! Good Trip!!


沒有留言:

張貼留言