2007年3月29日 星期四

好炆呀我而家!!!

面聖後果然有事發生...今日好似樣樣事都不盡人意...

...team入面有兩位同事之間存在o既暗湧今日爆發了...嚇得我只好扮乜都唔明乜都唔知乜都唔理...唉...!!!(詳情寫o左o係另一篇只限'朋友'睇o既私人blog內!!)

...放大假前諗住唔帶飯盒同同事食lunch,點知原來今日有個lunch training section,仲要係我team manager hold,噢,我完全唔記得,由於無reserve seat,所以無去到,之後唯有一個人出去食lunch,費事俾同事見到我係office o既話會覺得我留係office都唔去聽training咁唔俾老細面...

...由於另一位女同事放了假,我今日便'理所當然'做了大打雜...放大假前最後一日番工又OT喇,唯有自我安慰我係team內總算開始變得重要了...

...Check天氣,噢賣葛!!!!我竟然可以短短四日內經歷晒當地夏天同冬天!!!頭兩日氣溫21-31,第三日16-22,最後一日竟然係14-16!!!!!好煩惱,真係唔知點放件褸落行李,如果出發當日著住去就一定中暑...似乎都係冬病番香港好過去到當地中暑...

...番到屋企樓下,見到樓下貼了通告,原來我樓下的高速公路天橋將由3/4開始每晚十一點至第二朝六點進行維修工程,雖然佢話會裝隔音以減低對居民o既影響,但係...大佬呀,我3/4番香港就即刻開始維修?????我之前一路都無請過大假,八個月來都係請o左兩日假,今次我請足四日諗住o係呢十一日內好好訓番夠本令熊貓眼消失,而家竟然話要夜晚進行維修???去旅行訓陌生床我估我已經唔會訓得好,為趕行程亦唔方訓得晏,番o黎仲要晚晚維修...放過我吧...

...好炆呀我而家...


5 則留言:

  1. 咁真係唔怪得你會忟囉 ! 不過你放鬆 d 啦,會好好多架 ! 

    回覆刪除
  2. 去旅行就放鬆一下心情啦,唔好理炆既心情啦! 玩得開心d啦!

    回覆刪除
  3. 多謝大家呢,其實本來都唔係咁忟,但得知樓下要維修就真係忍唔住了,哈哈...放大假無得訓真係好慘嘛,唯有希望工程o既隔音真係可以做得好好啦,我一向醒訓o架,少少聲就醒呢... cindy講得o岩,聽日出發喇,都係開開心心玩完先,番o黎真係嘈到訓唔到先算啦,呢幾日要玩得盡情d!!!! to 小流氓: nice to meet you,我去綿羊仔日記都成日見到你喇,多謝你留言呀!!

    回覆刪除
  4. 好日唔喺屋企, 竟然發現廳窗外無幾遠有個打椿機放左喺度, 睇來隔離會起樓呀...我都好擔心會噪住我考試呢!

    回覆刪除