2007年3月23日 星期五

靈魂之窗

今朝一早出門口覺得睇o野怪怪o地,好似好唔清,Out of Focus咁,好驚呢,即刻單起眼望o野,但兩隻眼係集中精神聚焦一陣後都可以睇得好清楚,只係當兩隻眼一齊睇o野先有問題...好擔心,驚自己呢排太專注係個mon度而令近視加深,甚至有散光...我好想做激光o架,如果度數不穩就唔做得o架喇...

今日我就係咁眼濛濛過o左成日、擔心o左成日,番到屋企除con o個一刻,忽然先諗到我可能掉轉了左右眼戴!!!!!結果除出o黎一望,原來真係掉轉o左(我左眼隻con輕微崩o左,所以好易認邊隻con打邊隻con!!),終於真相大白,原來係兩隻con各自唔適應令一隻眼o既弧度,所以搞到唔貼眼而令我睇o野唔清楚呀,害我驚o左成日!!!!

不過近排我雙眼的確比較支力,黑眼圈亦深了,太專心寫program而成日唔記得間中望遠d,我要記住番屋企少d對住個電腦,等雙眼可以休息多d先得!!!!如果唔係下星期去旅行影相有對熊貓眼就唔好喇!!!!

==================================================

知道o左航機班次喇,遲去遲番,有少少affect到我plan o既行程,要掉動一下!!!!


沒有留言:

張貼留言