2007年3月29日 星期四

暗湧

我成日都提我班同事有幾好幾好,成日一齊食飯打波打機,但公事上有問題,責任就自然推俾第二個,對與錯我唔識分,因為呢d高層次o既我唔了解(我只係一個小小developer!!),或者只好將今次暗湧解釋為'辨工室自然現象'!!!!

...事源我對面位同事(System Analyst)與另一位PM負責一個project,跟據我觀察,該PM o係整個Project內只係負責做決定,而SA就負責同User溝通聯絡,結果出了問題,被插被鬧的當然係出面o既SA啦!!!

Project run得唔好,SA當然都唔會滿意啦,話晒第一次lead project(佢同我一樣做o左八個月咋...當然人o地有o既係多我好多o既6年經驗啦...),而家出事俾User插,呢排o既心情當然好極有限...

就o係今日,PM同SA之間o既暗湧忽然爆發...

PM今朝十一點幾忽然send一個email出o黎俾team人(除team manager同無番工o既同事外),內容係咁:


Subject: Beware the mad dog

Dear all,

  As SA is extremely depressed and a bit freak after having conversation with dkny (feon註: a troublesome user who always complain), pls forgive him and be patience to take good care of his mood.

  SA, never mind! We are family.



Best Regards
PM

睇完後,我即刻望SA,仲笑了聲,SA回了句'痴線'!!!我當時都唔覺有乜唔妥,因為該PM一向都愛講笑,雖然我都覺個email標題的確過份了點...

接著SA同PM分別回了幾次email:

SA: Look who's barking? I think this is not funny at all

PM: yeah, I admit. I am barking. But who got wound! Poor SA!

SA: yeah man.. when comes to lunch time, we r family.. besides that it's better u die than i die

SA: been trying to be nice, and see what i got??


...除SA同PM,email仲to埋我同另兩位同事,真嚇得我唔敢同SA講o野...好彩好快到lunch,同事走埋o黎叫SA去聽training,佢o既回答都無乜o野...

由於我出o左去食飯,番o黎後SA同PM都有繼續一齊做o野,對答同平時分別唔大,只係feel到PM講笑o既程度少o左...唔知lunch其間同事同SA有無討論過件事...不過下午一位同SA最熟o既同事走埋o黎同SA傾兩句,其間SA講o左句'我都未必係呢間公司繼續做'(SA同我一樣一年contract)...噢,唔係咁大件事嘛...希望佢只係講o下啦,因為我主要問o野就係問SA喇,雖然關係只限番工say morning,放工say bye,但係公司入面我算同佢最多o野講o架喇,走o左我怕我會口臭...

作為半個旁觀者(我就係PM同SA lead呢個project o既developer),我覺得PM的確輕俘o左唔夠認真,好似今個星期一我同SA OT,正正係因為PM下錯指示先會咁...不過SA o既email又未免用詞重o左...雖然而家表面上大家仲係'family',但唔知大家心入面又係點諗...真係好討厭面對呢d辨工室政治,我真係寧願自己面矇矇乜都唔知...睇緊email時真想回一句'i don't like the atmosphere here, please do not include me in the email!'!!!


沒有留言:

張貼留言