2007年3月28日 星期三

面聖

面聖活動由本來農曆年前舉行,點知時間一改再改,今日終於無再改期喇!!!!

我o地成team人五點去到中環Office,由於之前我已經驚o左好幾次(改o左幾次期),所以我一d都唔緊張,因為我係成team人最細(職位同年齡),所以理所當然老闆唔會有興趣問我太多o野!!!!

老闆一入meeting room,簡單o既幾句就向我team o既manager問責,都咪話唔驚...!!!!之後大部份時間我都係好專心咁做聆聽者,聽我team同事們o既應對,忽然老闆問我有乜duty,我答o既時候都有少少口震震呢!!!

個面聖會開o左個半鐘就完結,明顯feel到兩個字~'大鑊'!!!!俾老闆插完,本來Project已經夠多,而家進度就更加要加倍先得喇...似乎前幾日o既OT只係未來呢年內OT o既序幕!!!!

老闆果然係老闆,o個種壓場o既本領真唔簡單,唔知我廿年後有無機會學到...


2 則留言:

  1. 公司HK Region HR最高級o個個,我唔知佢title係咩呀...

    回覆刪除