2008年3月24日 星期一

試衫記1

幾日假無乜o野做,雖然時間尚早,但我同仙廸已經急不及待去o左玩試衫!!!(不過度度都話會加價,所以都有可能好快決定!)
無錯,係玩,因為好多公司都可以free試兩件,所以明知唔使咁快決定租衫,我o地都照去試,睇睇咩style o既衫o岩自己都好嘛!!!(嘻,相信個個新娘最雀躍都係呢個環節吧!?)

 

紫水晶:紫水晶: 款式都幾多,但唔算太特別,價錢亦算平,而且服務唔錯,阿姨們都好好笑容好有禮貌!!!我試o左一件WG,一件EG:

 

WG: 款式算簡單o既婚紗(落小鋼),婚紗拖尾都幾長,而且裙身有銀色釘片,影相唔會白色一片咁plain,唔錯!!
EG: 試o左件深綠色,隻色好sharp,件衫係宮延款,落o左三圈鋼,覺得自己好似個公仔咁,好得意!!!

 

華麗邂逅: 款式唔算多,應該話,揀得落手o既得好少,或者係style唔o岩我同仙廸啦...總之好難先揀到三件試,而且室內主色係紫色,燈光又唔多夠,睇落d衫唔多閃,而且package都唔算平,普通!!!係呢度,我試o左一件WG,兩件EG:

 

WG: A-line款,美人魚裙擺,如果我fit d應該會好睇d....可惜仲未開始keep...hahaha...
EG1: 特登揀o左件大紅色試,都係A-line款,著o左成熟o左好多,仙廸話我都算carry到咁紅!!不過可能件衫唔fit,所以自己感覺麻麻,而且裙尾好軟好貼腳,行路好唔方便,成日踩住自己裙尾...
EG2: 金色旗袍領款,要落鋼,中西合壁感覺都幾好,領款特別,唔使成日試o黎試去都係low-cut!!

 

Vianei Wedding 婥意: 呢間係新舖,上年八月先開,但網上評語唔錯,但衫款都幾少,特別係多數WG都唔係純色,唔係香檳就係peach,如果要搵純白就真係幾難!!!不過d衫著上身好有驚喜,因為件件都好閃,釘工重,但又不失grand同清o既感覺,總之就好靚!!不過,都有缺點,就係呢d衫全部都係著o左先覺得靚,睇相就無乜特別,因為影相唔覺閃o架,如果要考慮埋婚宴當晚d相o既效果,可能都要注意呢點!!!價錢方面,因為呢度d款清得o黎又grand,出面少見,雖然貴少少,但計番落其實又唔算太貴!!係呢度我試o左一件WG,一件EG:

 

WG: 香檳色A-line款,有粉紅色手繪圖案,好閃好靚,不過手繪圖要近睇先睇到係手繪,唔講未必會留意到!!
EG: 深藍色掛頸款,小小性感,雖然無乜閃石,但個款好靚,我最鍾意呢種掛頸款!!

 

唯美主義: 呢間好旺,勁多人係舖入面睇衫!!!佢d衫裙身偏短,好o岩東方人身型,但高妹可能就要留意裙腳會唔會短!!呢度o既衫款未必太多,因為佢同一款會有齊三四隻式,甚致係同一款,既有WG亦有EG,所以包揀到心水色!!!不過呢度d裙有分grade,水晶款全部要加錢,package亦唔平,加o下加o下可能好貴!!!!係呢度我試o左一件WG,一件EG:

 

WG: 本來我試呢件係仙廸試o既,但sales搞錯o左,我又無為意,哈哈!!!呢件算係A-line款,落o左佢o地舖特製o既小鋼,感覺修長d,而且條裙係水晶款,好閃,拖尾亦好大好靚!!
EG: 粉紅色,裙身係皺布整出o黎o既立體花花,好有texture,其實我覺得落大鋼會襯條裙多d,但試o既時候只係用小鋼!!!


試完成日,本來係想試邊d款襯自己,但我試完都係無乜頭緒,好似件件都靚件件都襯(嘻,如果可以,真係想一晚著十件,哈哈!),真係好應該叫多個人幫眼呢(特別係honey,haha...其實我有搵我伴娘o架,不過搵唔到佢,可惜!!!!下次再約過!!)!!!

 

另外,in general我覺得間間舖入面o既鏡都係哈哈鏡,因為照到我個人瘦o左,加埋對高鞋,連自己都忽然覺得自己好高咁,手臂又好似無咁多肉...呢d應該係塊鏡俾o既幻覺,想客人更易幫襯吧,哈哈!!!不過,塊哈哈鏡令我發現到個問題,就係我著大鋼o既裙款時,似乎唔應該束起所有頭髮,因為我今日將自己半束o既頭髮收起時,發覺鏡中o既我個頭好似粒'的'咁細...好古怪...希望係塊鏡o既問題啦!!!

 

P.S. 仙廸試o既我唔寫喇,留番佢自己講啦!!!

3 則留言:

  1. 嘩, 你寫得好詳細喎, 搞到我有d壓力tim...haha...盡力寫啦!
    [SkyBlue回覆03/26/2008 22:53:00]努力呀,等你o既Wedding Blog面世!!!

    回覆刪除
  2. halo ^^ ~ nice to meet you ~
    羅浮宮d 資料用唔用得著呢?
    我未試過衫架 ~ 之前諗緊唯美定羅浮宮好~
    最後因為羅浮宮個price 合理d ~ 所以join 左了 ^^
    [SkyBlue回覆03/26/2008 22:55:00]我o個日都有入羅浮宮,不過時間太趕,所以無詳細傾,不過我都諗住過兩星期再去,唔知可唔可以叫佢拎d衫出o黎睇...睇相同睇實物應該唔多同...
    唔該晒你o既資料呀!!!

    回覆刪除
  3. 有相睇更好!
    [SkyBlue回覆03/28/2008 17:56:00]無呀,無影相呀,好似話好多都唔俾影o架,所以先話應該叫多個人幫眼,嘻...如果唔寫低,可能過兩星期都唔記得自己試o左咩衫lu~!!!! haha!!

    回覆刪除