2008年3月13日 星期四

CK定FC?

'FC'好定'CK'好呢?


事緣兩星期前上珍妮屋企開姊妹meeting時先有人話我知,用英文寫backdrop原來係Ladies First,有別於中文以男為先...搞到我用o左'CK'o黎開呢個blog添,因為諗住我honey行先,'C'代表'Chun', 'K'代表'Ka'!!!


而家Ladies First,所以我諗緊我係咪應該用番'FC',但係我又好鍾意'CK'喎,因為諗起某牌子好似易記d...而且,如果當中文initial用,'C'代表'Chau', 'K'代表'Ko'都仲可以,只係怪怪o地咁解...


um...究竟用邊個做我logo好呢?


唔知大家有無咩意見可以俾我參考??


1 則留言:

  1. i think using 'FC' is ok!!
    [SkyBlue回覆03/20/2008 22:11:00]Thanks for your opinion ar, 就用'FC'啦!!!!

    回覆刪除