2008年3月15日 星期六

又去婚紗展

無錯,又去婚紗展喇!!以前唔留意,都唔知原來婚紗展舉行得咁頻密,差唔多一個月下次呢!!!下次就耐少少,五月先有!!!


今日Honey溫書唔陪我,所以我就同仙廸同Chris一齊去,由於仙廸都搞掂o左場地,所以今次大家可以輕鬆d咁睇其他o野,好似餅卡資料啦,婚紗攝影同租衫咁!!


由於我o地兩個都有coupon,所以去o左羅浮宮睇o下佢d影相package,咁o岩由兩個型男serve我o地,其中一個好靚仔o架,好似d拍偶像劇o既小生咁呢!!!


至於租衫,我諗呢個環節都係唔少新娘子最重視o既一環之一吧,話晒成世人可能真係得o個晚可以著得咁豪華同咁靚呢,所以我同仙廸都好興奮咁睇o左好耐,可憐阿Chris悶到要自己睇第二d o野呢,哈哈!!!


至於d衫,有d公司都幾貴,有d又好平,而且睇得多搞到眼花瞭亂,因為都唔知咩style先o岩自己,似乎搵日我要約埋仙廸一齊去free trial先得!!!之但係...而家我仲咁肉感,就算試到d靚衫都唔會覺得靚啦...要努力keep fit喇,最好可以好似珍妮減得咁成功啦!!!


1 則留言: