2008年3月20日 星期四

Holiday Mood!

成日都Keep住充滿Holiday Mood o既心情,當然心散散做唔到咩啦...成個下午係公司就係不斷上網同望住個鐘等放工...哈哈...


放工喇,約o左Honey接我,點知佢遲o左...可惡...


自從佢為應付考試而閉關後,我都好似要跟住閉關咁,差唔多兩個月無同佢係'巿區'食o野行街,連晚晚傾電話o既質素同時間都下降,因為好明顯佢係想快d收線溫書呢!!!!而呢四日公眾假期,我當然只能分配到一日啦...睇o黎要自己搵搵節目先得...


距離佢考試仲有兩星期咋,加油呀,我知Honey一定應付到o既,考完試我o地一定要好好出番次街食番餐豐富點o既慶祝一下!!!!!


加油Honey!!!


沒有留言:

張貼留言