2008年3月18日 星期二

第一件家庭電器

無錯,雖然我有排都未入伙,但第一件家電(唔計新屋本來有o既)竟然今日就到手!!!


哈哈,其實係一個電磁爐連煲,信用卡迎新禮物o黎o既,我同Honey都咁為食,見實o岩用所以就申請o左張卡喇!!!


另外,今日Honey去o左屋宇署拎圖則,佢好pro咁話俾我知邊d牆可以打通,俾我實唔識睇,果然係專業呢!!!不過,原來個廚房唔可以改做開放式呀,嗚...可惜可惜...


遲d要拎張圖俾識裝修同室內設計o既friend睇,佢仲叫我send d 自己鍾意o既裝修style 相俾佢reference...um...Cyber d? 簡約d? 主色係白色? 油木家具? 定係格仔(呢句係我honey叫我加o既!!!)....係時候要留意o下自己鍾意咩style喇,一想到要裝飾自己未來o既家,真係不自覺地好興奮,好似仲興奮過諗咩style o既婚紗o岩自己咁呢,哈哈!!!


2 則留言:

  1. 去D傢私店睇下, feel下自己喜好都好...
    [SkyBlue回覆03/19/2008 22:36:00]Yup yup,我會o架喇,不過而家無人陪我呀...honey考試,好似我都要陪佢考一樣,周圍都無得去...hehe...

    回覆刪除
  2. 我都有相你新屋gei相!我都有幫手諗!因為我都好興奮!

    回覆刪除