2008年3月5日 星期三

令我有點措手不及o既驚喜!

今朝一早去o左小瀝源交奧運馬術義工要用o既相,咁大個人好似第一次入警處,因為奧馬公司剛搬office,而office正正係警處入面,都幾搞笑!!!交完相番到公司竟然仲係最早番到o既同事之一,勁!!!!


講開公司o野,早幾日老公俾o左個驚喜我,完全係喜出望外,但亦有點令我措手不及!!!


事源前日老細特登過o黎我而家個site,原來係有好消息帶俾我o地,之後就續個見佢!!!


到我喇,嘩,原來係加人工同轉做perm,呢個消息都算突如其來,真係完全無心理準備呀,知道當刻只係識得笑囉...


不過,見完老細,冷靜過後先知,原來我人工其實同未加差唔多,因為我轉做perm,會無o左份gratuity,而家只係將我份gratuity早少少變月薪俾番我咁解!!!!


當然,in the long run我係加o左人工,但只apply to 我做得多過一年後囉,咁即係同原來contract無分別,所以都唔係咁著數!!而且,呢個咁突如其來o既改變令我覺得好似忽然失去o左一個一年o既目標咁,因為我一早打算contract end 可能轉工,就算唔轉都打算續約時同老細講要放番個星期假等我可以做d私事...而家變o左perm,好似就無o左呢個俾自己轉工同休息o既藉口咁!!!!仲有,轉perm後有medical,雖然好似好好,但其實對於我呢d長期唔係office o既staff o黎講,要claim都真係幾麻煩...都幾無奈!!!


不過講到尾,如果我打算係呢間公司留得耐,始終轉做perm穩定d...之但係以我呢個job nature,穩定極都係好忙,所以我都未必會長stay!!!!加上出年生活會有大轉變,似乎我要好好諗一下長遠o既打算先得!!!


沒有留言:

張貼留言