2008年3月15日 星期六

爸爸的潛能

朝早首先同屋企人食午飯,點知我唔小心整甩o左褲上o既裝飾鈕...


我: 媽,陣間幫我整番!!!!


爸爸: 身為女仔都唔識,第二時點照顧自己!!!我都識啦!!!


媽媽: 你都識???????!!!!!!!!唔好認叻...


爸爸: 咩呀,我真係識o架,細個幫阿媽都唔知車幾多衫!!!


媽媽: 車衫都識???我點解唔知o既!!!


爸爸: 我有好多潛能你未發現o者!!!!!


媽媽: 好,咁陣間個女條褲你搞掂佢!!!!


....


結果,番到屋企後我爸真係拎起針線幫我縫番好粒鈕,我媽檢查下,仲話整得幾靚添!!!!識o左我爸廿幾年,今日佢竟然令我有'發現新大陸'o既感覺呢!!!哈哈哈!!!!!


沒有留言:

張貼留言