2008年3月13日 星期四

Bye Bye 訂金

早幾日有個女仔打o黎希望我落o左訂o個間酒樓可以讓個日子俾佢,開頭仲滿心歡喜以為可以有人接手,等我唔使蝕咁多,點知...點知原來佢唔係要我個訂,而只係要我讓個日子俾佢!!!


最終我當然唔肯啦,因為我覺得我仲有大把時間上網搵人接我個場,點知今日酒樓打o黎追我訂...咁又係,我其實第一次訂係未俾足o架,所以係我理虧在先,不過我又有d嬲,因為酒樓幾個月以o黎都無追過我訂,而家忽然追,好明顯係o個個女仔同酒樓傾過呢...


唉...所以我呢幾日要真正退訂呢,可憐我因為當初太心急,而家白白唔見咁多錢,好唔開心呢!!!!


1 則留言:

  1. 海景萬麗唔好咩?點解要退訂呀?
    [SkyBlue回覆03/13/2008 22:56:00]噢,唔係海景萬麗呀,係煌府,我好初頭睇酒席時太心急落o左訂呢...

    回覆刪除