2008年3月22日 星期六

全身而退

夜晚七點半去到煌府,等o左一陣就見到另一對09年6月20新人阿映同佢男友,之後我o地就上去搵負責人,估唔到係酒樓董事錢小姐,我o地都唔使好詳細介釋,就咁俾o左雙方o既合約同收據俾錢小姐,佢就幫我o地搞掂手續,仲即時俾番幾千蚊訂金我,一切都好順利!!!成個過程錢小姐都好好笑容,雖然我o地係撻佢o地訂,但佢都仲好有禮貌咁叫我o地再考慮,話相識都係仲緣份,或者以後仲有機會做我o地生意!!!


老實講,我都有少少唔好意思,因為自己當初一個太心急o既錯誤決定,無論係對酒樓定係另一對新人阿映,都帶o左唔少麻煩俾人,好彩狽住呢個訂三個幾月,而家終於能夠全身而退,實在好幸運!!!


老實講,雖然我本身無任何宗教信仰,但今次呢個結果都有令我感覺到呢個世界係有奇跡存在,好似背後有人保佑咁,總之,我覺得自己今次真係好好彩,我同honey都覺得,我o地應該拎番少少訂出o黎做番少少善事先得!!!


1 則留言:

  1. 唉, 我之前在另一集團落左訂....一毛都拎唔番, 又唔可以換餐券...超cheap!!! 後黎我就轉左場去煌府啦~ 估唔到煌府咁好呀....居然全數退番訂!
    [SkyBlue回覆06/18/2010 23:01:00]係呀, 所以我都覺得自己好好彩, 雖然我無係煌府擺酒, 但對煌府印像都唔錯!!!!
    唔緊要啦, 揀個自己鍾意o既場始終係最緊要嘛,唔好太唔開心!!

    回覆刪除