2008年3月8日 星期六

BJ Wedding 之幸福的一天(2)

註冊儀式由律師帶領下進行,宣誓簡單,無想像中咁觸動心靈,不過睇見新人交換戒子,感覺好溫馨呢!!!


正式開席,我o地班姊妹都可以稍稍休息喇,到兄弟們預備o既神秘環節,話要進行'大復仇'喎,開頭真係好驚佢o地玩番我o地一班姊妹呢!!!!哦~,原來呢個環節係新郎特登安排去俾新娘子一個驚喜呢!!!!之前我o地都聽過新娘講,新郎為佢苦練鋼琴自彈自唱求婚,真係好似拍戲咁浪漫,而今晚,新郎再特地練多一首歌表演,歌詞仲係親自詞o既,細說佢o地兩個七年o黎o既點滴,新郎哥真係好有心思,睇得出佢幾咁重視新娘子呢!!!


不過好搞笑,係新郎表演完後,我聽到賓客中有人話新郎哥做壞個巿,令在場女賓客們對自己另一半產生無謂o既期望呢...哈哈!!


敬完酒後,一對新人安排o左一段叫'Loving You' o既片去多謝身 邊o既朋友同家人,新人的父母都有上台講感受,李爸爸話佢一生人最自豪就係有呢兩個仔,而謝爸爸就為新女婿向學校校長爭取進升機會,幽默得o黎好令人感動,我o地一班姊妹都感動到淚眼汪汪,有d仲喊o左出o黎添呢!!!

時間過得真快,送客了,我o地當然要同新娘影多幾張大姐會齊人合照啦!!!忽然有感,等大姐會一個個結婚後儲齊十張結婚大合照,到大姐們老o左o既時候拎番出o黎睇一定好得意o者!!!!

成個婚宴完美地結束,真係好感動,恭喜晒珍妮榮升為李太呢!!!成日聽人講女人一生人最美的一天就係結婚o個日,今日我睇住靚靚o既珍妮全日面上都掛住甜蜜幸福o既笑容,眼中就只有新郎,真係深深感受到呢句說話係真呢!!!


我好鍾意呢張相呀,你睇大家笑得幾開心!!



大姐會齊人大合照,咁耐以o黎都未試過大家著同一色衫呢,係咪好迷人呢?


2 則留言: